Wednesday, February 15, 2012

Kelahiran Kedai Buku Online Saya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Apa khabar pembaca yang dikasihi sekalian? Semoga kita semua sentiasa dirahmati Tuhan hendaknya. Aminnnn.

Sudah makan atau belum? Bagi yang sudah makan, tahniah... tetapi jangan banyak makan sangat, nanti bertambah berat badan pula. Bagi yang belum makan lagi, jangan abaikan kesihatan anda. Apabila kurang makan nanti, badan lesu, minda 'slow' pula mahu berfikir. Hihihi. Yang penting, serba sederhana di dalam semua hal, insyaAllah.

Kali ini saya mahu tulis tentang kelahiran kedai buku online saya yang berlabel 'Kedai Buku Eman Dhani'. Alhamdulillah, berkat keizinanNya maka pada malam semalam bersamaan 15 Febuari,2012, 'Kedai Buku Eman Dhani' selamat di'upload'kan ke alam siber dengan beralamatkan www.kedaibukuemandhani.com Terima kasih kepada Encik Tempahblog.com :) Ucapan terima kasih juga kepada editor saya, Cikpuan Nurul Azura yang menjadi pembakar semangat kepada saya agar menjual buku saya secara online. Jasamu dikenang.


Kedai ini menawarkan buku-buku hasil tulisan saya, E-Man Dhani dan abang saya, AD Mirzai serta Al-Quran mini beserta tafsiran yang murah dan mudah dibawa ke mana-mana sahaja. Setiap novel yang dibeli juga akan mendapat tanda tangan penulis di dalamnya selain daripada hadiah RM5, RM10 dan RM30 bagi setiap jumlah pembelian yang tertentu.

Semoga kedai buku online ini mendapat sambutan yang hangat daripada anda semua. Aminnn.

Sekian sampai di sini dahulu. Sila-silakan melawat 'Kedai Buku Eman Dhani' ya. :) Terima kasih.

No comments:

Post a Comment