Saturday, February 11, 2012

Cinta Rasul daripada Ustaz Don

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Apa khabar para pembaca sekalian? Semoga kita semua sentiasa dirahmati Allah hendaknya. Amin.

Bersempena dengan bulan Maulidur Rasul ini, tidak banyak perkara yang ingin saya tuliskan berkaitan dengan Rasulullah S.A.W kerana saya bukan pakar dalam bidang ini tetapi ingin saya berkongsi dengan anda semua, ceramah berkenaan 'Cinta Rasul' yang disampaikan oleh ustaz favourite saya iaitu Ustaz Don Daniyal :). Beliau adalah antara penceramah yang mana ceramahnya amat berkesan di hati saya selain daripada ceramah Ustaz Kazim Alias dan Ustaz Azhar Idrus.

Di bawah ini adalah ceramah berkenaan tajuk 'Cinta Rasul' yang boleh anda semua dengar bagi menanamkan rasa 'cinta' kepada Rasulullah S.A.W mulai daripada sekarang. Selain daripada itu, kita perlu rajin bersolawat kepada Rasulullah S.A.W dan rajin membaca buku berkenaan baginda. Antara buku yang terkandung kisah mengenai baginda adalah buku saya yang bertajuk '31 Kisah Teladan - Wang Dinar Malaikat'. Amboi, sempat lagi promote buku sendiri lagi. Huhuhuhu.

Mari kita sama-sama tonton ceramah yang best ini. Sollu 'alal nabi. Allahumma solli 'ala Saiyidina Muhammad, wa 'ala ali Saiyidina Muhammad. Sekian. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment